i

Right Sidebar

Bu büyüme;Açıkhava envanterine (özellikle dijital Açıkhava için) yapılan yeni yatırımlar, kampanya planlamalarında açıkhavaya artan talep ile açıklanabilir.. Açıkhava 2023’ü %100 dolulukla geçirdi. Yeni katılan reklam ünitelerine karşın arz, özellikle seçim döneminde talebi karşılayamaz duruma geldi. Bu Açıkhava açısından gelişme ve yeni yatırımlar için teşvik edici bir ortam yaratıyor. Bu yıl Açıkhava yatırımları raporuna giderek büyüyen [&helli

Young Lions Türkiye bu yıl Digital, Film ve Print & Outdoor olmak üzere üç kategoride başvuruları kabul etti. Digital kategorisinin sponsorluğunu GroupM, EssenceMediacom, Mindshare Türkiye, mSix&Partners ve Wavemaker, Film kategorisinin sponsorluğunu Anima İstanbul, Autonomy, Depo Film, Mental! Film, Norr Prodüksiyon, PToT Film, Public Film, Riders ve  Print & Outdoor kategorisinin sponsorluğunu Kentvizyon üstlendi. Toplam 168 […]

Ahmet Pura 8. Kez RVD Yönetim Kurulu Başkanı Seçildi Reklamverenler Derneği’nin 18. Olağan Genel Kurul Toplantısı 12 Mart 2024 tarihinde Dedeman İstanbul’da gerçekleştirildi.  Geniş katılımla düzenlenen ve Ahmet Pura’nın sekizinci kez Yönetim Kurulu Başkanı seçildiği toplantıda, Pura’nın iş yaşamındaki ellinci ve RVD’deki on altıncı yılı kutlandı. Toplantıda yaptığı konuşmasında tüm üyelere güven ve destekleri için teşekkür eden

Google, yapay zeka teknolojilerinin sınırlarını zorlayarak kullanıcılarına daha etkili bir deneyim sunmaya devam ediyor. Yeni özellikler arasında, Google Lens’in cilt sorunlarını teşhis etme yeteneği dikkat çekiyor. Artık bir resim veya fotoğraf yükleyerek Lens, ciltteki sorunları tanımlayabiliyor ve benzer durumları göstererek kullanıcıya bilgi sunabiliyor. Ancak, bu teknolojinin gerçek bir doktor muayenesinin yerini alamayacağı unutulmamalıdır. Bunun yanı [&h

Sosyal medyanın dev ismi Instagram, milyonlarca kullanıcısına heyecan verici bir haberle geliyor: Creator Marketplace! Bu yeni özellik sayesinde Instagram, içerik üreticilerine ve markalara daha yakın bir işbirliği imkanı sunuyor, böylelikle Influencer Marketing’in kapıları daha da genişliyor. Artık içerik üreticileri, Creator Marketplace’e kaydolarak markalarla doğrudan iletişim kurabilecekler. Bu, yeni gelir modelleri oluşturmak isteyen içerik üreticileri için [