Young Lions Türkiye 2024 Kazananları Belli Oldu

Young Lions Türkiye bu yıl Digital, Film ve Print & Outdoor olmak üzere üç kategoride başvuruları kabul etti. Digital kategorisinin sponsorluğunu GroupM, EssenceMediacom, Mindshare Türkiye, mSix&Partners ve Wavemaker, Film kategorisinin sponsorluğunu Anima İstanbul, Autonomy, Depo Film, Mental! Film, Norr Prodüksiyon, PToT Film, Public Film, Riders ve  Print & Outdoor kategorisinin sponsorluğunu Kentvizyon üstlendi.

Toplam 168 takımın yarıştığı organizasyonda en yüksek başvuru 72 ile Print & Outdoor kategorisinde gerçekleşirken, Digital 65, Film ise 31 başvuru aldı. Önceki yıllardan farklı olarak bu yıl katılımcılara üç kategoride aynı brief verildi. Yarışmacılardan Teyit markası için derin öğrenme ve üretici yapay zekâ teknolojilerinin potansiyel tehlikeleri hakkında toplumdaki bilinci artırmayı, daha seçici ve eleştirel bir izleyici kitlesi oluşturmayı amaçlayarak medya okuryazarlığı sorununa dair farkındalık yaratacak ve Pürmerak Kulübü’ne katılımı teşvik edecek bir çalışma hazırlamaları talep edildi.

Young Lions Türkiye jürisinin değerlendirmelerinin ardından Young Lions Türkiye 2024 kazananları 29 Mart Cuma günü gerçekleştirilen toplantıda açıklandı. Digital, Film ve Print & Outdoor alanlarında finalist olmaya hak kazanan altı genç bu yıl festivale fiziksel olarak katılarak, yaklaşık 80 ülkenin katılımıyla gerçekleşen Cannes Young Lions’ta Türkiye’yi temsil edecek. Digital, Film ve Print & Outdoor kategorilerinde ilk üçe giren takımlara ve çalışmalarına buradan ulaşabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir