Açıkhava 2023’de de yılı rekor büyüme ile kapattı; %139.15

Bu büyüme;
Açıkhava envanterine (özellikle dijital Açıkhava için) yapılan yeni yatırımlar, kampanya planlamalarında açıkhavaya artan talep ile açıklanabilir..

Açıkhava 2023’ü %100 dolulukla geçirdi. Yeni katılan reklam ünitelerine karşın arz, özellikle seçim döneminde talebi karşılayamaz duruma geldi. Bu Açıkhava açısından gelişme ve yeni yatırımlar için teşvik edici bir ortam yaratıyor.

Bu yıl Açıkhava yatırımları raporuna giderek büyüyen Spor Alanları segmenti eklendi…

Rapor, Reklamcılar Derneği (RD), Reklamverenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA TR) adına bağımsız danışmanlık şirketi Deloitte tarafından hazırlandı.

Ayrıntılı rapora ve basın bültenine www.arvak.com.tr sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir